Kategorie

Výrobci

 

JAK NAKUPOVAT?

 

  • Vyberte si zboží

 

Zboží si můžete vybrat buď prohlížením katalogu (v levém sloupci vyberte požadovanou kategorii), nebo hledáním. Fulltextové hledání je výhodné použít, znáte-li například typ zboží, které hledáte. Hledání dle parametrů slouží pro hledání podle kombinace parametrů..

 

  • Vložte zboží do košíku

 

Jste-li již rozhodnuti, zvolte v detailním náhledu na zboží VLOŽIT DO KOŠÍKU. Minimální zobrazení košíku vidíte stále v horní části pravého panelu. Na detailní zobrazení se potom dostanete stisknutím tlačítka košík či stisknutím ikonky v pravém horním rohu obrazovky vedle přihlášení. Na této obrazovce můžete rovněž zboží z košíku mazat a zadávat další požadavky k nákupu.

 

  • Přejděte k pokladně

 

Z košíku pokračujte volbou "DALŠÍ" (případně rovnou pomocí tlačítka "K POKLADNĚ" v pravém panelu u zobrazení košíku) k pokladně. Zde se musíte přihlásit do systému, pokud jste tak dosud neučinili (případně, pokud ještě registraci nemáte, zaregistrovat se do systému). V registraci se vyplní všechny údaje potřebné k realizaci dodávky: Vaše jméno a adresu (popř. sídlo firmy, IČO a DIČ, pokud nakupujete na firmu) a Váš telefon (nutná podmínka Vašeho nákupu, na něj Vám následně zavoláme a objednávku potvrdíme). Po přihlášení postupujte opět tlačítkem "DALŠÍ" na výběr adresy (registrace umožňuje zadat více adres, pokud máte zadanou pouze jednu, stačí jen zkontrolovat), výběr způsobu dopravy a platby. Stisknete-li POTVRDIT, Vaše objednávka bude zaslána k vyřízení. Na uvedený telefon se Vám ozve náš operátor nejpozději druhý pracovní den.

 

  • Metody platby

 

V současné době nabízíme platbu dobírkou při převzetí zboží a placení předem na náš účet . Ceny jsou platné v okamžiku uskutečnění nákupu.
V případě, že hradíte zboží dobírkou řidiči, prosíme, je-li to možné, o připravení hotovosti v bankovách a mincích v přesné výši.
Pokud je vaše objednávka vyšší hodnoty, prosím počítejte s tím, že můžete být operátorem požádání o částečnou nebo úplnou platbu předem. Toto opatření vychází z našich dlouholetých zkušeností, kdy zákazník rozhodně ocení možnost, že u sebe nemusí mít, v momentě přebírání zásilky, vysokou hotovost. Převod větší finanční částky je pro většinu zákazníků snažší, než její vybrání a ne vždy si to zákazník při objednání uvědomuje. Dovolíme si tedy tuto variantu při ověření objednávky sami navrhnout.

 

CO SE STANE PO OBJEDNÁVCE?

 

  • Potvrzení objednávky

 

Po obdržení objednávky Vás nejpozději druhý pracovní den kontaktujeme a potvrdíme ji. Je-li zboží skladem, jsme schopni jej dodat do 3 pracovních dnů až k Vám domů. Přesný termín a podmínky dodávky s Vámi dohodne náš operátor. Pokud by Vám dodácí lhůta nevyhovovala, nebo se zboží již přestalo vyrábět, domluví se s Vámi operátor na dodání alternativního zboží, nebo zrušení Vaší objednávky.

 

  • Doručili jsme Vám zboží

 

Běžné rozvozní hodiny jsou ve všední dny mezi 12.00–17.00, přičemž při objednání komfortní dopravy navíc dohodnete přibližný čas (rozmezí třech hodin), který Vám nejvíce vyhovuje. V závislosti na místě Vašeho bydliště je možné se domluvit i na večerním, resp. sobotním doručení.

 

  • Potvrzení záruky

 

Většina výrobců již v současné době záruční listy nepoužívá. Záruční list je v souladu se zákonem nahrazován fakturou, kterou Vám zašleme vždy v předepsaném formátu elektronickou poštou. Po vytištění lze fakturu také použít jako řádný účetní doklad. Jedná-li se však o výrobek, který záruční list obsahuje a zboží bylo doručováno standardní dopravou, potvrdíme Vám jej samozřejmě poštou.

 

  • Lhůta pro vrácení zboží

 

Objednáváte-li jako soukromá osoba (nikoli tedy na IČ), máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme, kontaktujte nás a písemně uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.

 

Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky jeho používání. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození zboží. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze za zboží vám budou vráceny na váš účet po doručení zboží na naši adresu do 30-ti kalendářních dnů.

 

  • Storno objednávky

 

Objednávku můžete telefonicky stornovat do chvíle, než s vámi naši operátoři naplánují dopravu zboží k Vám.

 

  • Storno objednávky ze strany prodávajícího

 

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet.

 

  • Zpětný odběr elektrospotřebičů

 

Místa pro zpětný odběr použitých elektrozařízení je možné nalézt na webových stránkách organizací, které provozují kolektivní systémy pro oddělený sběr, zpětný odběr, zpracování, využití a odstranění elektrozařízení a elektroodpadu:

 


DomůDomů


 

Košík  

(prázdný)

Novinky

Žádné novinky

Kontakt

Sídlo firmy :
BUFO Zlín spol. s r.o.
Prostřední 3375
76001 Zlín
IČO: 27716732
DIČ : CZ 27716732

Výdejní místo:
BUFO Outdoor sport
Papírenská 260
763 11 Želechovice nad Dřevnicí

telefon: +420 777 887 505

info@bufo.cz